سوالات متداول خرید و پرداخت

برای همه محصولات حداکثر زمان تحویل ۲۴ ساعت می باشد.با این وجود ،برخی محصولات به دلایل مختلف در زمان بیشتری به دست شما می رسند که برای این نوع محصولات توضیحات لازم در هنگام سفارش به شما ارائه می گردد.

وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.در صفحه بعد،با وارد کردن مشخصات و آدرس خود می توانید اقدام به تسویه حساب نمایید تا سفارش شما ثبت گردد.

بله،فاکتور با جزئیات خرید و دارای امضا و مهر شرکت دریافت خواهید کرد.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

سوالات متداول پرینت دانش آموزی

۱ – ابتدا محصول پرینتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید(به عنوان مثال A4 سیاه و سفید).

۲ – تعداد صفحات جزوه خود را وارد نمایید و دکمه افزودن به سبد خرید را بفشارید.

۳ – کلید مشاهده سبد خرید را بفشارید.

۴ – کلید آبی رنگ آپلود را بزنید و فایل خود را انتخاب کرده و دکمه ارسال را بزنید تا فایل آپلود شود.سپس دکمه اقدام به پرداخت را بزنید.

۵ – مشخصات و آدرس خود را وارد نمایید و کلید ثبت سفارش را بزنید تا به درگاه پرداخت بانکی وارد شوید.

لازم است توجه کنید که فایلی که برای آپلود در نظر گرفته اید باید با فرمت jpg یا pdf باشد و حجم فایل کمتر از ۷ مگا بایت باشد.

در نسخه های متداول Microsoft Word لازم است از منوی File گزینه Save As را انتخاب نموده و پس از تعیین محل ذخیره سازی فایل،در بخش پایین (save as type ) نوع فایل را pdf انتخاب نمایید.سپس فایل ذخیره شده را می توانید آپلود نمایید.

در مورد فایل های حجیم چند ثانیه زمان لازم است تا عملیات آپلود انجام شود.برای اطمینان از آپلود شدن فایل کافیست دوباره روی آپلود کلیک کنید.در صورتی که پیام با رنگ سبز مشاهده کردید فایل به درستی آپلود شده و در غیر اینصورت لازم است دوباره فایل را آپلود نمایید.